Overslaan en ga direct naar de inhoud

Post-Plaza

Vraag van de klant

“Wij willen de uitstraling van een grootstedelijke ontmoetingsplek voor gasten die verblijven in het hotel en gasten die bij ons komen voor een drankje en een hapje. Naast het grootstedelijke moet ook de verbinding behouden blijven met de locatie.” Dat waren de woorden van directeur en mede-eigenaar Herman Schreuder.

Een opdracht waar wij ons voor de volle 100% in hebben vastgebeten en waarmee we als waardering de Vredeman de Vries publieksprijs hebben verzilverd.

Het resultaat:

Post Plaza is voor ons hét schoolvoorbeeld van een bedrijf dat het merkbouwen snapt en bereid is dat in alles wat ze doen door te voeren. En dat heeft ze geen windeieren gelegd. Elk jaar groeit hun omzet, ze zijn meerdere malen finalist geworden voor beste nieuwkomer bij de Horeca entree, de Leeuwarder ondernemersprijs De Hét, De NRP Gulden Feniks voor de beste herbestemming van het postkantoor en de Vredeman de Vries Publieksprijs categorie Huisstijl. Ook worden ze met regelmaat genoemd in tijdschriften als de ANWB Kampioen, de Libelle of door diverse reis- en foodbloggers. Een investering die zich dus ruimschoots terugverdient.