Design, copy en strategie

Hooghoudt
Manifest


Klant - Hooghoudt
Project - Manifest Hooghoudt
Opgeleverd - Manifest
Jaar - 2016
 



Hooghoudt vroeg ons om hen te ondersteunen bij de realisatie van het manifest. Samen werkten we aan de strategie voor de komende jaren. Scherp, kritisch en adviserend. Daarnaast werkten we aan de vormgeving.









‘De meest vernieuwende jeneverdistilleerderij van de wereld’




Wat centraal staat in het manifest is
‘Waarde creëren voor de toekomstige
generaties’.



Hooghoudt maakt al vanaf 1888 Jenever. Ze wisten door de jaren heen te innoveren en de trent te zetten in Jenever-land. Een echt Familiebedrijf uit Groningen. De laatste jaren is Hooghoudt een nieuwe weg ingeslagen om ook de  jongere markt te veroveren.





“Bij Hooghoudt draait het allemaal om de verhalen achter het ontstaan van de smaken, geuren en kleuren” 

Aan ons dus de uitdaging om ook de interne stijl in een modern jasje te steken. Smaken, geuren en kleuren. Daar draait het bij Hooghoudt om. Zo ook in het design voor dit manifest.









Kleuren met diepte, een spannend stramien en het contrast tussen oud en nieuw. Door het stellen van de juiste vragen, aanscherpen en verduidelijken konden we tot de kern komen voor de copy en de strategie.



Strategie


Content Strategie
Communicatie Strategie



Design


Art Direction
Grafisch Design
Copy


Creative Copywriting
Tekst Redigering




Wil jij ook op een visuele manier verhalen vertellen? Of wil je meer weten over deze case? Mail of bel met Ronald ︎




Anders nog? Bel ons: 058 - 700 97 29                    

︎     ︎    ︎